Solutii financiare prin asigurari

O companie are nevoie de resurse financiare pentru a se dezvolta. Totodata dezvoltarea unei companii crestere riscurile afacerii si astfel se impune un  plan de protectie pentru consolidare. In perioade de criza economica controlul resurselor financiare necesare asigurarii stabilitatii business-ului si evitarea pierderilor sunt obligatorii.

Asigurarile pot reprezenta o solutie importanta pentru controlul cheltuielilor, evitarea pierderilor sau a blocajelor financiare si protejarea businessului.

Asigurari ca solutii financiare:

1.    Asigurari care reduc riscul de neplata – asigurari de credite comerciale prin care se ofera 3 tipuri de protectie, respectiv prevenirea daunelor prin serviciul de consultanta tehnica si juridica a asiguratorului, minimizarea daunelor prin monitorizare permanenta si plata despagubirilor;
2.    Asigurari care faciliteaza efectuarea de lucrari fara blocarea unor sume importante de bani in diverse tipuri de garantii – asigurari de garantii de participare la licitatie, de returnare a avansului, de buna executie sau de mentenanta;
3.    Asigurari pentru beneficii angajati. Fidelizarea si cresterea randamentului angajatilor prin limitarea problemelor beneficiind de aceeasi consultanta in asigurari si daune de care beneficiza angajatorul. Se pot acorda facilitati importante la incheierea asigurarilor de sanatate, accidente, viata, bunuri pentru angajati - Employee Benefits ;
4.    Asigurarea pierderilor din exploatare rezultate din intreruperea activitatii -  Business Interruption;
5.    Asigurari pentru riscuri politice aferente tranzactiilor internationale (confiscare, expropriere, nationalizare etc.);
6.    Asigurari de raspundere civila;
7.    Asigurari ce acopera riscuri privind patrimoniu.

Prin aceste asigurari managerii pot face estimari realiste ale evolutiei afacerii pe termen mediu si lung.
Trebuie stiut ca simpla alegere a unei asigurari nu atrage reducerea riscurilor afacerii. Prin serviciile unui specialist consultant evitati efectuarea unor cheltuieli suplimentare intrucat puteti controla:
•    Raportul calitate pret al unei asigurari;
•    Acoperirea riscurilor de care realmente compania are nevoie;
•    Gestiunea contractelor de asigurare fara cheltuieli suplimentare;
•    Acordarea indemnizatiilor de despagubire conform conditiilor contractuale.

De retinut!!!
Pentru un business solid asigurarea nu trebuie privita ca o cheltuiala ci un mijloc de obtinere a unui climat de confort si siguranta pentru dezvoltare pe termen mediu si lung. 
 

Centre daune

Doresti sa fi anuntat cand iti expira un contract de asigurare?

RCA/LOCUINTA/Casco